CUSTOMER IDENTITY & ACCESS MANAGEMENT

Bezproblémový a bezpečný přístup pro lidi mimo vaši organizaci

Zákaznická identita

Vytvořte bezproblémový, bezpečný a chráněný přístup pro vaše zákazníky

B2B Identita

Připojte a chraňte svůj podnikový (business-to-business) ekosystém

Identita dočasných uživatelů

Umožněte jednoduchý, bezpečný přístup pro vaše pracovníky na dohodu, dodavatele, sezónní zaměstnance a hostující uživatele

Identita dočasných uživatelů

Hladký onboarding dočasných zaměstnanců

Organizujte, rozšiřujte a automatizujte přijímání zaměstnanců na dohodu za pomoci intuitivních procesů.

Nabídněte bezproblémovou uživatelskou zkušenost

Dopřejte svým dočasným uživatelům vícekanálový uživatelský zážitek.

Validujte identitu a přesně verifikujte přístupové údaje

Zajistěte nezaměnitelnou identitu svých pracovníků prostřednictvím systémů eID nebo bankovních ID. Potvrďte jejich kvalifikaci prostřednictvím úložišť identit.

Efektivně spravujte účty hostujících uživatelů

Snadná správa a zabezpečení účtů dočasných uživatelů podporující spolupráci bez ohrožení zabezpečení.

Zajistěte přístup k podnikovým zdrojům v souladu s předpisy

Zajistěte, aby byl přístup k firemním zdrojům v souladu s firemními předpisy a právními normami, a to pomocí funkcí kontroly „ukaž a klikni“.

Zefektivněte a řiďte správu životního cyklu identit

Přeneste správu životního cyklu identit dočasných pracovníků do cloudu a převezměte kontrolu nad každým jeho aspektem.

Snižte náklady a zvyšte produktivitu

Použijte jednotný proces pro zřízení uživatelů a přidělování rolí, odstranění nadbytečností a zvýšení agility.

Umožněte uživatelům spravovat jejich osobní údaje

Nabídněte jednoduchou správu souhlasu a preferencí uživatele v souladu s GDPR.

Centralizujte údaje o totožnosti na jednom místě

Využijte jedno místo pro ukládání údajů o identitě, omezte sila mezi odděleními, zvyšte přehlednost a efektivitu.

Vybraná funkcionalita

Prokázání totožnosti

Dosáhněte nejvyšší úrovně prokazování totožnosti výběrem z komerčních a vládních poskytovatelů služeb „bring-your-own-identity“ (BYOI) prostřednictvím eID, bankovních ID nebo jiných služeb prokazování totožnosti zaměřených na doklady.

Verifikujte přístupové údaje

Mějte jistotu, že vaši dočasní uživatelé splňují požadavky na ověření identity, které potřebujete, a to prostřednictvím vstupu do peněženky identity nebo ověřeného poskytovatele atributů.

Registrace

Efektivně onboardujte a spravujte obchodní partnery a aplikace a umožněte jim dále kaskádovat role na nové uživatele.

Delegovaná správa

Přiřaďte každému B2B partnerovi správnou míru samostatnosti a odpovědnosti. Partneři tak budou moci řídit své vlastní organizace, zatímco vy budete mít přehled z ptačí perspektivy.

Single Sign-On (SSO)

Se Single Sign-On nabízíte svým zákazníkům rychlý, bezpečný a bezproblémový přístup k vašim online službám s jediným přihlášením dle jejich výběru.

Životní cyklus

Spravujte automatizované poskytování ve škále pomocí několika integrací s backendovými a zdrojovými systémy a vytvořte moderní adresář pro dnešní požadavky.

Správa uživatelů

Vyberte si z bohatých možností správy profilů, správy hesel a registrace a spravujte své uživatele ve škále.

Vícefaktorová autentifikace

Přidejte další úrovně zabezpečení, jako je biometrie, rozpoznávání obličeje, jednorázové heslo nebo přihlášení přes mobilní telefon pro zkušené uživatele.

Mobilní identita

Použijte naši aplikaci pro ověřování nebo komplexní mobilní bezpečnostní platformu (SDK) k vytváření zákaznických aplikací se zabezpečením na úrovni banky.

Aktuálně

Náš tým

Jsme softwarová a konzultační společnost.

Máme unikátní technologické zázemí a dlouhodobě stabilní zkušený tým se znalostí a referencemi z mnoha technologických oblastí. Naši experti disponují odbornými znalostmi a rozsáhlým know-how napříč mnoha obory. Svoje dlouholeté zkušenosti získané při realizaci bezpočtu projektů navzájem sdílíme a pracujeme ve struktuře virtuálních týmů, které umožňují efektivní spolupráci jednotlivých specializací. Dokážeme projekty uchopit nadčasově bez profesních stereotypů a kombinujeme přístupy z rozdílných úhlů pohledu a širší perspektivy.

Naši partneři

Kontaktujte nás

    Adresa sídla

    e-FRACTAL, s.r.o.
    Květná 2080/10
    130 00 Praha 3

    Provozovna

    Bělehradská 299/132
    120 00 Praha 2

    Kontakt

    +420 222 523 000 (tel.)

    Datová schránka: qaj25hr

    Identifikační údaje společnosti

    IČ: 26428091
    DIČ: CZ26428091
    Bankovní spojení: Raiffeisen Bank, číslo účtu 1552552/5500

    Jednatel: Ing. Jiří Berger

    Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 81499. Obecná informační povinnost pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, dle § 14 odst. (1) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele: V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.