CUSTOMER IDENTITY & ACCESS MANAGEMENT

Bezproblémový a bezpečný přístup pro lidi mimo vaši organizaci

Zákaznická identita

Vytvořte bezproblémový, bezpečný a chráněný přístup pro vaše zákazníky

B2B Identita

Připojte a chraňte svůj podnikový (business-to-business) ekosystém

Identita pracovníků na dohodu

Umožněte jednoduchý, bezpečný přístup pro vaše pracovníky na dohodu, dodavatele, sezónní zaměstnance a hostující uživatele

Zákaznická identita

Přiveďte své zákazníky online

Umožněte škálovatelné a bezpečné digitální zapojení zákazníků

Provide a frictionless user experience

Potěšte své zákazníky intuitivními vícekanálovými uživatelskými zkušenostmi

Dodržujte předpisy

Zajistěte, aby vaše organizace splňovala požadavky místní, národní a evropské legislativy

Umožněte uživatelům spravovat jejich osobní údaje

Povolte správu souhlasu a preferencí uživatele

Chraňte před převzetím účtu

Omezte podvody pomocí zabezpečeného přihlášení zákazníků

Poznejte svého zákazníka (KYC)

Prověřte a validujte identitu svých zákazníků online

Integrujte peněženky identit

Využijte ověřená identifikační data z bankovních, odvětvových a vládních identitních peněženek

Modernizujte IT infrastrukturu

Přejděte do cloudu a adoptujte technologie SaaS, zatímco váš obchod zůstane otevřený

Přestaňte vše dělat sami

Přejděte z domácího na standardní řešení a spolehněte se na odborné znalosti dodavatele zabezpečení pro vaši kritickou infrastrukturu

Go passwordless

Odstraňte hesla, abyste vytvořili bezpečnější a jednodušší způsob přihlašování

Tvořte škálovatelné aplikace

Zaměřte se na budování podnikových funkcí, zatímco my se postaráme o komplexní zabezpečení mobilních zařízení

Umožněte makléřům spravovat vaše zákazníky

Posilněte distribuční kanály prostřednictvím delegované správy

vybraná funkcionalita

Single Sign-On (SSO)

Se Single Sign-On nabízíte svým zákazníkům rychlý, bezpečný a bezproblémový přístup k vašim online službám s jediným přihlášením dle jejich výběru.

Vícefaktorové ověřování

Přidejte další bezpečnostní vrstvy, jako je biometrie, rozpoznávání obličeje, jednorázové heslo nebo mobilní přihlášení, abyste se chránili před převzetím účtu.

Správa uživatelů

Vyberte si z bohatých možností správy profilů, správy hesel a registrace a spravujte své uživatele ve velkém.

Prokázání totožnosti

Nastavte požadovanou úroveň zabezpečení identity (IAL) a vyberte si z komerčních a vládních poskytovatelů přinášejících vlastní identitu (BYOI) nebo služeb ověřování identity zaměřených na dokumenty.

Mobilní identita

Použijte naši aplikaci pro ověřování nebo komplexní mobilní bezpečnostní platformu (SDK) k vytváření zákaznických aplikací se zabezpečením na úrovni banky.

Správa souhlasu

Vložte souhlas do cesty uživatele a umožněte spotřebitelům prohlížet, upravovat, stahovat a mazat jejich osobní údaje a údaje o souhlasu. Umožněte DPO řídit procesy ochrany dat a soukromí v reálném čase.

Aktuálně

Náš tým

Jsme softwarová a konzultační společnost.

Máme unikátním technologickém zázemí, a dlouhodobě stabilní zkušený tým se znalostí a referencemi z mnoha technologických oblastí. Naši experti disponují odbornými znalostmi a rozsáhlým know-how napříč mnoha obory. Svoje dlouholeté zkušenosti získané při realizaci bezpočtu projektů navzájem sdílíme a pracujeme ve struktuře virtuálních týmů, které umožňují efektivní spolupráce jednotlivých specializací. Dokážeme projekty uchopit nadčasově bez profesních stereotypů a kombinujeme přístupy z rozdílných úhlů pohledu a širší perspektivy.

Naši partneři

Kontaktujte nás

    Adresa

    e-FRACTAL, s.r.o.
    Atrium Flora, vchod A
    Vinohradská 2828/151
    130 00 Praha 3

    Kontakt

    +420 222 523 000 (tel.)

    Identifikační údaje společnosti

    IČ: 26428091
    DIČ: CZ26428091
    Bankovní spojení: Raiffeisen Bank, číslo účtu 1552552/5500

    Jednatel: Ing. Jiří Berger

    Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 81499. Obecná informační povinnost pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, dle § 14 odst. (1) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele: V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.